Retourneren

Wat moet je doen om een bestelling retour te zenden?

  1.  Meld je retour aan op onze website www.mifi-hotspot.nl/Herroepingsformulier
  2. Na ontvangst van en goedkeuring van de retourmelding kun je via myparcel een retourlabel uitprinten.
  3. Maak je pakketje gereed voor de "terugreis" en verzend het via een door jouw gekozen PostNL punt.
  4. Het pakket wordt door ons ontvangen en beoordeeld. Je ontvangt hierover een e-mail met onze bevindingen. Indien de retour in goede orde wordt ontvangen ontvang je een creditnota met het bedrag dat binnen 14 dagen teruggestort wordt.
  5. In het geval dat de retour niet voldoet aan de retourvoorwaarden, dan ontvang je van ons een voorstel over de afwikkeling ervan.
  6. In geval van omruiling wordt het nieuwe product onder verrekening opgestuurd.


Hoe lang heb ik om mijn artikelen retour te zenden?

Vanaf ontvangst heb je 14 dagen bedenktijd. Dit betekent dat je je retour binnen 14 dagen aangemeld moet hebben. Daarna geven we je nog 14 dagen de tijd om het product terug te zenden.

Wie is er verantwoordelijk voor de kosten en het risico van retourneren?

De retourkosten zijn voor u als klant. Deze kosten kunnen eventueel online afgerekend worden tijdens het aanmelden van het pakket bij MyParcel. Het risico van het retoursturen van het product ligt ook bij de klant. Het is dus verstandig om pakket met track-and-trace code te verzenden.

Welke producten kunnen niet retour worden gestuurd?

Op maat gemaakte producten worden niet retour genomen. Dit geldt ook voor artikelen die na ontvangst van een prototype speciaal voor u in grote aantallen besteld zijn. Open box en afgeprijsde artikelen mogen ook niet worden geretourneerd.

Wanneer  krijg ik mijn geld terug?

Na ontvangst van de geretourneerde producten wordt gechecked of deze aan de eisen voldoen. Wanneer het product aan de eisen voldoet wordt binnen 14 dagen het bedrag teruggestort.

Waarom krijg ik minder geld terug voor mijn geretourneerde product?

Bij waardevermindering van het product wordt niet het gehele bedrag teruggestort. Waardemindering wordt gebaseerd op de volgende drie factoren:


Hoe verloopt het proces bij het ruilen van een product?

Bij omruiling sturen we op de dag van ontvangst het nieuwe product weer aan je op.

Eisen producten retour

Bij schade of verlies van de retourzending wordt deze gedeeltelijk (schade) of niet (verlies) door ons vergoed.